Gud helade mig från pollenallergi

För 3 veckor sedan var jag på en konferens, vid ett möte där profeterade någon om att Gud vill hela någon som lidit av pollenallergi hela sommaren eller liknande.
Kände det var till mig, eftersom mina ögon kliade, jag fick tårar o.s.v. ofta p.g.a. pollenallergi. Särskilt när jag satt i ett tält på en gräsmatta där en del av ungdomsmötena var, men brukade även lida av det hemma före konferensen. Jag brukade ta tabletter mot pollenallergi, men kände inte att det hjälpte. Jag hade inte haft problem med pollenallergi andra somrar, utan bara denna vad jag vet.
Dagen efter hade jag ej problem med pollenallergi, Gud helade mig.

All ära till Gud!

Posted on July 28, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

